
Промоакції - ефективний інструмент реклами p>
Промоакція - це інформаційне або розважальний захід, в якому майбутні покупці беруть безпосередню участь. Найбільш відомі види промо акцій - семплінг, дегустація та ігровий маркетинг спрямовані на те, щоб надати покупцеві можливість безкоштовно спробувати або отримати в подарунок зразки продукції компанії, щоб оцінити їх якість. Проводять такі види промо акцій фахівці-промоутери, які володіють всією необхідною інформацією про рекламований товар. Такі приклади промо акцій, як презентації та консультації фахівців, проводять, наприклад, виробники парфумерії і косметики, а також компанії, які надають медичні та косметологічні послуги. Мета таких акцій - компетентно проінформувати покупців про особливості і достоїнства продукції. Привабливим фактором служить можливість отримати безкоштовну консультацію лікаря чи сеанс косметолога. У проведенні таких промо акцій беруть участь промоутери з профільною освітою і великим досвідом роботи. Розважальні варіанти промо акцій пропонують потенційним споживачам захоплюючі шоу, які відкладаються в пам'яті людей і асоціюються з назвою компанії - організатора і її продукцією. Промо акції у вигляді шоу - найскладніші і дорогі, тому що необхідно дуже ретельно розробити сценарій промо акції, забезпечити наявність звукового, освітлювального та піротехнічного обладнання, запросити акторів і музикантів, а іноді і яскравих зірок шоу-бізнесу. Нестандартні варіанти промо акцій дуже ефективні, проте можуть коштувати досить дорого. Щоб створити нестандартний сценарій промо акції необхідно придумати свіжу оригінальну ідею, а потім творчо її реалізувати, щоб акція увінчалася успіхом. Телефон для довідок: 061 289-48-30 p>