Епіцентр + Нова Лінія

  • #

    Краматорськ

  • #

    Одеса

  • #

    Харків

  • #

    Кам'янське

  • #

    Дніпро

  • #

    Кривий Ріг

  • #

    Маріуполь

  • #

    Мелітополь

Подивитися прайс вашого регіону можна натисканням на місто.

ТОВ «РБ Еверест» - ексклюзивний партнер "Епіцентр Медіа Сервіс" в містах: Одеса, Краматорськ, Харків, Дніпро, Кривий Ріг, Кам'янське і Маріуполь 

Будівельні гіпермаркети «Епіцентр» і «Нова Лінія» - одні з лідерів будівельної галузі в Україні!

Медіа-реклама є на сьогоднішній день одним з найбільш динамічно розвиваються сегментів рекламного ринку. Максимально ясно і виразно ця реклама доносить до споживача в зручній для розуміння формі будь-яку інформацію, яку Ви бажаєте повідомити потенційному клієнту або покупцю. Єдиним недоліком медіареклами завжди була досить висока її вартість, через яку вважалася засобом, доступним лише великим компаніям і великому бізнесу. Але рекламні технології, як технічні, так і маркетингові не стоять на місці, і їх результат ми сьогодні пропонуємо Вам :

Абсолютно доступна і максимально ефективна реклама в одній з найбільших українських мереж: будівельні супермаркети «Епіцентр» і «Нова Лінія»

Чому ми рекомендуємо використовувати цей вид реклами для просування Ваших товарів і послуг:
Дуже масштабно - в одному маркеті в день проходять від 9 000 осіб, т. е. за місяць аудиторія розширюється до 300-500 000 потенційних слухачів.
Працює незалежно від бажання слухача - трансляцію в мережі, на відміну від радіо, відключити неможливо.

Тут одночасно запускається 4 носія:

1. Монітори у всій прикасовій зоні - тут крутиться Ваш відео ролик (або ставимо статичну заставку)
2. Синхронізовано у всіх колонках йде аудіо-ролік
3. По всьому залу розташовані Е-постери - тут розташовується Ваша статична заставка
4. Інфо панелі - статична " біжучий " рядок

Людина здійснюючи покупки в Епіцентрі і Новій Лінії постійно бачить і чує Вашу рекламу, в якій би точці залу не знаходився!
Ефективність забезпечується впливом безпосередньо на свідомість і підсвідомість слухача.
Цільова аудиторія - велика частина клієнтів будівельних гіпермаркетов- люди з хорошим достатком, і високою споживчою активністю. Люди, готові поліпшувати свої житлові умови. 80% покупців - люди, які приїжджають на своєму авто. Середній чек - 650грн. Ми не пропонуємо урізати бюджет на радіостанціях FM або на інших носіях, ми пропонуємо перерозподіл бюджету в тих же рамках, але з великим охопленням. Витратна частина на цілий місяць на візуальну та аудіо рекламу в Епіцентрі і Новій Лінії - це вартість всього лише одного білборда в центрі міста, або 1 виходу на протязі місяця на одній радіостанції (приблизно)

Ми не пропонуємо урізати бюджет на радіостанціях FM або на інших носіях, ми пропонуємо перерозподіл бюджету в тих же рамках, але з великим охопленням. Витратна частина на цілий місяць на візуальну та аудіо рекламу в Епіцентрі і Новій Лінії - це вартість всього лише одного білборда в центрі міста, або 1 виходу на протязі місяця на одній радіостанції (приблизно)

Телефонуйте, пишіть наш медіа-план буде у вас на столі через 15 хвилин.

 

Телефон рекламного відділу в Запоріжжі: 066 338 47 13, 067 611 14 80

Телефон рекламного відділу в Мелітополі: 0619 42 94 00, 43 13 36

Телефон рекламного відділу в Харькові: 066 338 47 13, 067 010 50 60

Телефон рекламного відділу в Одесі: 048 7480148, 048 7754948

Телефон рекламного відділу в Краматорську: 066 338 47 13

Телефон рекламного відділу в Дніпрі: 066 338 47 13

Телефон рекламного відділу в Кривому розі: 066 338 47 13

Телефон рекламного відділу в Кам’янському: 066 338 47 13

Умови для рекламних агентств. Контакт для РА: 066 338 47 13 Світлана

Спасибо!

Мы получили письмо и в ближайшее время свяжемся с Вами.

Желаем хорошего дня!